September 26, 2021

Fakultet

Informacije iz svih područja

Uz internetsko oglašavanje do novih klijenata

Emarketing Digital Marketing The Positioning Of The

Svi koji imaju svoju tvrtku, zasigurno razmišljaju o nekom vidu oglašavanja kao nečemu što im može dovesti nove klijente. Nažalost, još uvijek ima dosta onih koji ne pridaju veliku pažnju internetu i radije troše novac na klasične oblike oglašavanja, poput televizije, radija, novina i sl. No, internetsko oglašavanje im za isti, ili čak i manji iznos novca može donijeti puno više novih klijenata.

U tom slučaju, vaše tržište može postati cijeli svijet, pod uvjetom da možete isporučiti svoje proizvode ili usluge. Ovom novom vrstom oglašavanja se možete baviti i samostalno, a možete je i ugovoriti putem neke tvrtke koja je nudi.

Ono po čemu se oglašavanje na internetu putem Googlea razlikuje od nekih drugih vrsta oglašavanja je u tome što će se oglasi za vaše web stranice prikazivati samo onima koje zanima što vi nudite.

Google Adwords oglašavanje

Google je danas jedna od najpoznatijih tražilica i koristi ga ogroman broj ljudi. Stoga i ne čudi kako je internetsko oglašavanje putem Googlea jedno od najzanimljivijih brojnim klijentima jer im može donijeti veliki doseg. Ono po čemu se oglašavanje na internetu putem Googlea razlikuje od nekih drugih vrsta oglašavanja je u tome što će se oglasi za vaše web stranice prikazivati samo onima koje zanima što vi nudite.

A kako Google to može postići? Putem ključnih riječi. To znači da će korisniku nakon što unese određenu ključnu riječ ili riječi u tražilicu, biti prikazani samo oglasi koji tome odgovaraju. Naravno, problem je u tome što je za neke popularne ključne riječi konkurencija izrazito velika.

Facebook kampanje

Iako neke druge društvene mreže itekako napreduju, Facebook je danas još uvijek jedna od najpopularnijih društvenih mreža pa stoga i ne čudi kako ima vrlo veliki marketinški potencijal. Internetsko oglašavanje putem Facebooka je stoga također vrlo zanimljivo onima koji imaju web stranicu. Najjednostavniji način da se oglasite putem Facebooka je korištenjem kampanja.

U njima ćete definirati neke osnovne stvari, kao što su:

  • Ciljane skupine korisnika
  • Način prikaza oglasa
  • Cijena koji ste spremni platiti po kliku itd.

Ono što je odlično kod ove vrste marketinga je što ćete sve unaprijed definirati kako kasnije ne bi bilo skrivenih troškova.

Tvrtke za internetsko oglašavanje

Ako nemate dovoljno znanja ili ne želite trošiti vrijeme na internetsko oglašavanje, ali želite iskoristiti taj veliki potencijal, možete taj posao prepustiti nekoj tvrtki. Takve tvrtke će onda u vaše ime voditi marketinške aktivnosti na više mjesta te vas obavještavati o napretku. S njima se uglavnom ugovara suradnja na mjesečnoj bazi, no nemojte očekivati da će oni u mjesec dana napraviti čudo.

Ovisno o tome što reklamirate, tek kroz nekoliko mjeseci možete očekivati neke opipljive rezultate koji će rezultirati povećanim brojem klijenata.

U toj kategoriji: