«

»

Apr 12

Promocijski proizvodi bitan su dodatak svakog branda

Promocijski poslovni pokloni dio su poslovnog svijeta praktički otkako poslovni svijet postoji. Jasan i profesionalno osmišljen vizualan identitet tvrtke omogućit će vam da se lakše izdvojite iz mase i upadnete u oko novim klijentima, ali i osvježite pamćenje starim suradnicima.

Bilo da se radi o sajmu, konferenciji, predavanjima ili seminarima, promocijski proizvodi pomoći će vam ostaviti dobar dojam prema novim i starim kupcima, klijentima i suradnicima. Također će vam omogućiti da na kreativan način prezentirate cilj i način rada svoje tvrtke. Upravo zbog toga, pametan odabir i moderan dizajn veoma je bitan kod prezentacije tvrtke.

Važnost marketinga

Mnoga istraživanja dokazala su kako je u svijetu poslovanja dobar marketing često važniji od kvalitete proizvoda. Sam broj proizvoda i usluga koje se danas nude potrošačima čini potragu za novim proizvodima i usluga napornom, pa se odluka o tome želite li nešto ili ne često donosi samo na temelju marketinga.

Loša i neprofesionalna promocija često je stoga gora od nikakve te je zato važno da se odaberu kvalitetni i moderni promocijski proizvodi Habeco. Osim posebnih događanja poput konferencija, sajmova i seminara. Također ih možete koristiti i u svakodnevnom poslovanj,u kao i u marketinškim kampanjama stvorenim da podignu svijest o vašem brandu.

Dobar dizajn proizvoda je vrlo bitan

Dizajn promocijskih proizvoda dio je marketinga koji zahtijeva određeno znanje i mnogo prakse, te ga je teško sročiti u maloj količini teksta. Ipak, postoji nekoliko savjeta koji su generalno primjenjivi kod odabira. Promocijske materijale birajte prema potrebama tvrtke. Idete li često na sajmove ili skupove, odlučite se za kakve promocijske stijene ili pultove, a po potrebi i pregradne sisteme koje možete ukrasiti vlastitim dizajnom.

Tražite li pak nešto za svoju trgovinu, radije se odlučite za spoj plakata i znakova, kojima možete privući pozornost. Letci i posjetnice su univerzalno korisni promocijski proizvodi koje je uvijek dobro imati pri ruci. Nadalje, važno je i da osmislite vizualni identitet koji će odgovarati logu i funkciji vaše tvrtke, za što je najbolje posavjetovati se s dizajnerom i grafičkim urednikom. A dogovoreni vizualni identitet onda dosljedno treba popratiti na svim proizvodima koje imate, kako biste stvorili unikatnu i ujednačenu sliku o vašem brendu.

U toj kategoriji: